THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday 1 December 2011

11

assalammualaikum..

hey guys..tadi akudapat call dari seseorang yang bernama yusri.. :') hurmm.dia mintak clash..huhh..aku tak tau nak buat apa..if dia betul2 dah mengalah dan tidak mahu ada apa2 hubungan dengan orang yang cacat macam aku..aku redha..dengan izinNya aku akan sabar..biarlah yusri putuskan hubungan kami..aku rela asalkan dia bahgia.. :) aku bukan sengaja untuk lupakan masa laluku..tapi dah tertulis untuk aku lupakan semuanya..inilah rasanya bila terpaksa melupakan hari2 yang gembira..bersama teman,keluarga dan orang yang kita paling sayang..kita tidak bisa menukar apa yang dah tercatit untuk hidup kita..hurmm..biarlah aku sengsara seorang.biarlah aku sedih seorang..biarlah aku sakit seorang..tidak perlu teman..tapi bila itu terjadi pada orang  yang kita sayang..aku ku jaga dengan penuh kasih sayang..sebab mungkin itu memory yang cukup indah akan ku lupakan dengan sia2..hurmm..hari-hari aku berdoa supaya tidak begini..tapi dalam alam realiti begini lah aku..seorang yang lemah tapi cuba untuk mempertahankan dirinya dan orang sekelilingnya dari bahaya,kecewa dan semuanya..sungguh..jika ini kali terakhir aku bercakap dengan si dia..aku akan berkata "awak.jaga diri baik2.saya selalu doakan awak..walau saya jauh..walau saya dah tak ingat awak..saya tetap sayang awak dan tunggu untuk awak hadir dalam hidup saya lagi..saya akan simpan memory itu dalam hati..kerana mungkin otak saya tidak akan berfungsi untuk ingat semula semua ini..saya tau saya salah dalam semua hal..tapi saya tau..ada maksud disebalik semua yang terjadi...awak saya sayang awak sesangat.. :')"..hurrmm..cinta saya mungkin ta sehebat seperti khadijah cintakan muhammad,hawa cintakan adam,zulaikha cintakan yusuf..tapi saya tau..saya amat mencintai awak.. :') mungkin pada penglihatan awak..saya gembira berjauhan,berdiam dari awak..tapi ingatlah saya tak ada niat sedikit pon untuk buat semua itu..kerana saya tak mau awak terseksa dengan adanya saya di sisi.. :') mungkin saya tidak dapat hidup..mungkin saya dapat..tapi saya lupakan segalanya..awak..pergilah cari orang yang lebih sayangkan awak dari saya..awak..nak tau tak..betapa sakitnya saya..terpaksa kene suntikan,makan ubat setiap hari,sakit kepala yang teramat sakit,menangis setiap malam..hurrmm lepastu itu terpaksa laluai hari yang di nantikan..itu amat sukar bagi saya awak..jika awak berada di tempat saya..mungkin awak akan rasa seperti mana saya rasa mengalah,dah tak berdaya..badan terasa lemah..tetapi saya cuba untuk kuat..kerana demi lihat orang yang saya sayang setiap hari..dengan hanya berdoa,berusaha,solat dan bertawakal kepadaNya..saya seperti tenang tidak rasa apa2..kerana..saya tidak tau penguhujungnya bagaimana..awak..maafkan saya kali yang terakhir..saya mau hari-hari yang saya lalui dengan kegembiraan walau saya menangis seketika..tapi itu tak akan membuat saya kalah untuk teros hidup wak..saya buat semua ni untuk berjuang supaya saya ingat semuanya..dan awak hanya perlu berdoa untuk saya..awak doakan saya selamat wak.. :')

0 comments: