THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday 1 December 2011

12

assalammualaikum..

yusri..lepas awak dapat nota ni saya tengah siap2 untuk bertolak semula ke singapore..saya dah tak ada masa lagi..hari yang di nantikan lusa..esok saya terpaksa pergi tinggalkan semua kenangan..kengkawan...di KL..tak sangka hari tu akan datang dengan cepat.saya nak awak tau..saya betol sayangkan awak..walau saya dah tak ingat sikit tentang awak..tapi saya tau..awak lah orang yang paling saya sayang..dan awaklah orang yang selalu di sisi saya ..maaf kerana saya menjauhkan diri saya dari awak..sebab saya tak nak awak nangis pasal saya..biarlah saya pergi..lepaskan saya..rela kan pemergian saya..awak tau..saya masih ada gambar kita..dan..subang awak..masih ada pada saya..biarlah ini kali terakhir kita cakap..biarlah awak marah pada saya..biarlah benci awak pada saya..kerana tidak ada makna untuk saya hidup..ini semua akan berakhir..ingatan saya pada orang yang saya sayang mungkin tidak akan..mungkin hurrmm..awak kena tau..walau jauh,walau saya diam..saya memang sayang sangat dekat awak...dekat kengkawan..saya rindu gelak tawa mereka..biarlah malam ni jadi malam peakhiran saya dengar suara mereka..doakan saya ye? terima kasih sebab awak dah bersabar dengan perangai saya..dengan tindak tanduk saya..walau saya gembira di mata awak..tapi desebaliknya..saya sedang berlawan dengan penyakit ni..ia sakit sangat..awak tak akan faham bagaimana ia sakit..lepas ni..awak ta akan gaduh lagi dengan saya..kerana saya mungkin dah tak ada lepas ni..awak..maaf kan saya...saya memang tak rela untuk jadi begini..tapi sekarang saya memang tengah sakit wak..saya tak tahan..awak jaga diri baik2 tau..saya rindu awak nanti..setiap kali saya jauh dengan awak..saya rindukan awak..saya selalu doakan awak..semoga awak tidak jadi seperti saya..awak boleh teroskan hidup tanpa saya..mendengar suara awak..tadi buat saya rasa tidak mampu lagi untuk bertahan..tetapi bila saya ingat balik kenangan saya dengan awak..itu cukup bermakna..untuk saya wak..percayalah saya akan simpan memori kita..kenangan lalu saya dengan awak..di kotak simpanan saya..iaitu hati saya..sebelum ni saya takut tempuhi hidup saya yang sebegini..tapi alhamdulillah awak selalu bagi saya kekuatan untuk teruskan..awak dengan kengkawan saya..amat saya sayang..hurmm.biarlah malam ni jadi malam terakhir saya..bagitahu awak yang saya..sayang dan cintakan awak sangat..memang ia tak sehebat seperti cinta para nabi..tapi ia hebat di hidup saya..semoga awak teruskan hidup ni dengan baik..tanpa saya :') awak saya sayang awak..ingat tu..saya selalu di hati awak..walau jauh..ia tetap dekat dengan awak..tiada sapa dapat curi hati saya..seperti awak..separuh jiwa dan hati saya untuk awak.bukan orang lain..maaf saya dah buat awak menangis..tapi saya tak de niat pon..untuk buat semua tu..percayalah..tak de pon saya terniat untuk sakiti awak..

0 comments: