THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 30 November 2011

04

assalammualaikum..
hai korang hari ni aku kena stay hospital..tak tau sampai ble..hurrmm..sedih lah tak dapat happy2 macam orang lain..kenapa aku perlu sakit..? ermm..dokte cakap aku kena stay sini sampai aku betul2 pulih..ermm.start sekarang aku akan cerita kan semua kisah tentang aku dekat hospital..hurmm..tadi aku jumpa mamat ni..dia hensem..tapi kesian dia sakit sangat.ermm.tapi family dia selalu tengok dia..hurmm..entah macam mana rasanya koma kan? sian family dia..hurmm..kejap lagi waktu untuk aku kena suntikan..macam tak percaya kena suntikan..haishh..haha..hurrmm..tangan aku dah la kena masok an straw..alah straw yg pnjang berbagai uhh..hehe :) tapi tak pe..aku tau nanti aku akan pulih juga..hurrmm.rindunya dekat kengkawan..macam mana dorang sekarang? errkk...hehe :) tralalalala~ aku tak tau lah sempat ke balik KL semula..hurrmm..harap tak jadi apa2..hehe :D aku harap kengkawan aku semua ingat aku..sayang korang sesangat.. :p trlalala~ dokte dekat sini boleh la hensem2..tapi ramai chineese r..soo yeahh kekadang tu kenalah cakap BI huh..aku kalau dari segi lisan tu boleh la..tapi dari segi percakapan mak aih..0% haha :D hurrmm..ok lah nanti aku sambung okayh..hehe..nak seludup pergi kedai dekat bawah..haha buat penat kena bawak benda alah yang trgantung ni..ish3..

0 comments: