THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 30 November 2011

05

assalammualaikum..

hey..hurmmm..tadi nurse datang check..hurrmmm..dia bagi injection dekat aku..ermm..sian tak..kalau tak tak pe..hurrmm..huaa :'( hehehe :p rindunya na balik KL..by the way..i think its good kalau aku stay sini boleh tenangkan fikiran..hurmm..lagipun orang2 dekat sini baik2 walau pon dorang ade kurangnya dari orang yang sihat..tapi dorang masih hromat satu sama lain.. :) hurrmm..haha tadi aku terlanggar sorang pesakit ni..ermm leh arh dia tak sombong..dia baik je :) hehe..tapi sian air aku tumpah tadi =,=" hehe :) dia baik..aku panggil dia abang teh sebab kulit dia putih..tapi nama sbenar dia..fairuz..sori tak tau nama panjang dia..hehe :) dia senyum ade lesung pipit dkt pipi alololo comey siott..haha hurrmm..tapi aku akan try ingat jugak..ermm..dia dok sini sebab xsident..sjak xsident tu dia macam trauma n hlg ingatan tapi nseb baik dia ok..n aku dengar awek dia pon kena gak..tapi tak trok ..yang kesian tu..awek dia boleh hlg an dri mcm tu je..ish3..terok punye awek..trlalalala~ harap2 hari jumaat ni aku dapat balik rumah...ehhehe :)

0 comments: