THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 30 November 2011

09

assalammualaikum..

heyy..sorry aku lupa nak cakap..ini hari ke-2 aku stay sini..hurrmm..hehe :) tengah tunggu abang teh..dia cakap nanti nak bawak pergi tengok makcik2,pakcik2 n budak2..hehe :) and ade nurse ni..aku panggil dia kak siti dia bestt!! hehe tapi yang paling bestt..dia ni kekdang melatah..haha :P hurrmm..cakap benda mengarut2..tapi happening arh..ermm..huhuhu...and sorry lambat aku baru on laptop balik..eheheh :) bia la aku on..lagipon bilik ni tak akan kacau alat2 dalam hospital ni lah..hehe :) hurrmm..macam mana lah semua orang dekat KL miss gila2 dekat korang.. :) hurrmm..knape lah aku boleh hisap rokok..dah tau diri macam ni..masih je hisap..haiyakk =,=" tapi sekarang aku dah janji tak kan sentuh nate harem uhh..tapi sian arh..bibir aku lebam doohh..tapi naseb baik dah semakin ok..iyeaahh..hurrmm..abang teh pon dah tau pasal kengkawan aku dekat KL..hehe :) if korang jumpa dia...hurrmm syok nak mampos..ngee~ hurrmm..tapi walau syok2..aku tetap rindukan masa lama..aku nak ingat..tapi hurmm..harap lepas benda tu aku akan ingat..dan tak akan lupa kan hari2 yang paling indah pernah aku lalui..hurmm..aku sayang korang sesangat :)

#missgilerdekatorangtersayang<3

0 comments: