THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 30 November 2011

08

assalammualaikum..

hey guys.sekarang aku tengah breakfast dekat cafe dengan abg teh aku :) tralalala~ hurrmm..ngee~ haisshh..tadi kami jalan2 dekat taman..lepastu lapaq sangat dia dok blanja cheq makan sarapan.. :D hehe :P hurrmm..bestt tau kawan dengan abang teh..ermmm.. :) cop2..by the way..abang teh dekat sebelah aku ni..sebok je dia..haha :p huhhh..nak tengok je blog aku..hehe :P STALKER betol abang teh..ermm..hee~ dia kirim salam dekat kamu semua..yang kenal aku :) hurrmm..hehe..sayang abang teh... <3 (sbgi abg sebb dh jge aku) ngeh3..lepas ini..nak kene check pulak..tu yang ta bestt..hurrmm..hehe :P to my fellow friends i miss u guys..n hope korang doa an aku baik2 je dekat sini..papai :)

#abang teh cakap aku gila..haha :P

0 comments: