THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 30 November 2011

07

assalammualaikum..

hey :) good morning everyone !! :D ermm..aku baru lepas solat subuh..hurrmm..hehehe..aku tak boleh tido lah lepas solat subuh..hurrmm..mybe sebab tempat ni bukan rumah aku kott...hehe :) tapi tak apa..sebab aku akan selesa jugak...ngee~ ermm..hehe na jmpe abang teh..hurrmm..hehe :P nanti dia datang bilik aku..tralalala~ hehe :) hurrmm..bosan jugak dok sini..rindu orang tersayang :P hurrmm..memang patot aku lupakan dia kot..sebab aku rasa aku dah tak kuat dah..dan seperti ni bukan hidup aku..sebab haha..entah la weh..ermm..makanan dekat hospital tak sedap..uekk :P len kali bagi lah menu yang sedap2..ni tah pape tah..tralalala~ hurrmm..hehehe..buat masa ni...aku tak boleh contact kawan2 aku..ye r..cuba fikir..dari s'pore text dgn m'sia..mak aihh.. :O NAK MAMPOS agaknye...rm1 utk 1 txt je..tak ke mahal haishh..=,=" hurrmm..huhuhu...nasib baik bilik ni private..tak share macam orang lain...siap ada dapur sendiri tu..hahaha :P tralalala~ dah macam rumah setinggan la..hehe :P bestt gak..hurrmm..hope semuanya selesai dengan baik dan benda tu...harap laksana dengan segera..aku dah tak tahan nak kena tanggung sakit ni..aku asik hepi je depan kawan supaya mereka tidak risau tentang aku..tapi yang mangsanya aku.sakit..makan ubat senyap2..tralalala~ :3 hurrmm..tapi tak apa..asalkan kawan2,si dia dan semua orang di sekeliling aku bahgia..aku pun turut bahgia la der..hurmm.k r..aku na sambung vdeo semalam..hehe :) ciao..astalavista baybeyh :P :* muahhxx..

0 comments: